Подробнее на сайте:
http://body-treatment.ru http://leadnews.ruhttp://my-houseroom.ruhttp://buy-immobility.ruhttp://my-immobility.ru http://health-treatment.ruhttp://java-code.ru http://repair-dwelling.ruhttp://dohodok.ru http://choose-house.ruGo to top of pagehttp://maintain-health.ru http://joomspider.comhttp://grand-finance.ruhttp://kupil-jilie.ru http://tryjoomla.net
På T7-motorn så styrs laddtrycket av insprutningens styrenhet (ECU).
Avgaserna leds in i turbons turbinhus och sätter turbinhjulet i rotation. Turbons kompressorhjul sitter på samma axel och skapar
ett laddtryck som ger en förbättrad fyllning av förbränningsrummen vilket medför en effektivare förbränning, ökad effekt samt
högre vridmoment.

 

Magnetventilen reglerar wastegaten via signal från styrenheten när den begär en större luftmängd, vilken minskar förbiflödet av avgaser, ökar turbinhjulets hastighet och genererar därmed ett högre laddtryck.